Послуги

Оскарження рішень ДПC

З чого починається…

В першу чергу платника податків «просять» надати певні документи та пояснення. На цьому етапі клієнти іноді просять підготувати письмові відповіді на ці запити про необґрунтованість вищевказаних дій з метою отримання певного часу для прийняття рішення.

На допит рекомендуємо йти з адвокатом, договір з адвокатом необхідно підписати заздалегідь. Саме адвокат надасть перелік питань, які вірогідно постануть перед посадовими особами підприємства; проконсультує, як правильно відповідати на питання, на які - взагалі краще не відповідати, оскільки вони не стосуються суті справи.

В цих категоріях справ вам необхідно буде довести «товарність» та "реальність" операції. В свою чергу вам будуть доводити Вашу «обізнаність у дефекті правового статусу Вашого контрагента».

При з’ясуванні правової позиції треба звернути увагу на такі обставини:

- чи був зареєстрований ваш контрагент платником ПДВ на момент угоди (прямі посилання на бази даних: БД «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера»

http://minrd.gov.ua/businesspartner; БД «Реєстр платників ПДВ»http://minrd.gov.ua/reestr ; БД «Анульовані свідоцтва платників ПДВ»http://minrd.gov.ua/anulir.) ,

- чи мав він ліцензію (якщо цей вид діяльності ліцензується),

- чи були уповноважені особи, які підписували податкові накладні, на підписання цих документів,

- чи був орендований склад,

- хто здійснював транспортування продукції,

-чи є кримінальні провадження стосовно посадових осіб ваших контрагентів,

- чи є ваш постачальник пов’язаною особою- один і той самий директор, співзасновники, одне підприємство є засновником іншого і т.д.

Якщо документи все ж таки будуть Вами надані, чекайте акт перевірки. На акт перевірки готується заперечення, в якому треба вказати про ваше бажання прийняти участь у розгляді справи. В нашій практиці були випадки, коли сама податкова інспекція при розгляді справи визнавала необґрунтованість власного акта, наприклад, в зв’язку з відсутністю вироку по кримінальній справі. На жаль, вірогідність цього розвитку подій дуже низька. Після розгляду справи Ви отримуєте лист про результати розгляду заперечення та податкове повідомлення-рішення (ППР). Один екземпляр скарги з супровідним листом надається в податкову інспекцію, яка склала акт. Якщо Вашу скаргу не задовольнили, ППР оскаржується в ДПС України. На цьому адміністративне оскарження закінчується. В зв’язку з Вашим оскарженням податківці можуть провести позапланову перевірку, тоді в направленні на перевірку в графі «мета перевірки» буде вказано- з питань, що стали предметом оскарження. В даному випадку треба звернути увагу на наступне, згідно пп.78.1.5 Податкового кодексу (ПК) перевірку проводять виключно по тим обставинам, які стали предметом оскарження. Якщо ж провели практично нову повну перевірку, а акт перевірки повністю дублює попередній акт перевірки, це є порушення ст. 78.1 ПК і може бути предметом оскарження. Також треба пам’ятати, що згідно п.60.1.3 ст.60 ПК перше ППР вважається відкликаним, якщо контролюючий орган зменшує нараховану суму грошового зобов’язання. Також Ви маєте право оскаржити ППР у судовому порядку. 

 

Ми пропонуємо наступні послуги:

  1. Супровід  директора, бухгалтера  та, при необхідності, інших працівників при проведенні допита в якості свідків. (Нагадуємо, що згідно нового КПК України свідок має право на правову допомогу адвоката).
  2. Присутність адвоката при обшуку.
  3. Супровід процедури виїмки документів.
  4. Підготовка заперечення на акт перевірки.
  5. Присутність адвоката при розгляді справи в податковій інспекції.
  6. Оскарження повідомлення-рішення в адміністративному порядку.
  7. Оскарження повідомлення-рішення в судовому порядку.
  8. Листування з офісом Бізнес-омбудсмена.

Також  наше адвокатське бюро пропонує послуги по припиненню діяльності підприємства.